Gedicht…….van eigen hand……

 
 
Ik staar voor mij uit
En voel de tranen over mijn wangen
Dit is het moment waarop ik besluit
Om nooit meer naar iemand te verlangen
 
Verwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roos

Niet meer naar jou en nooit meer naar anderen
Maar vooral niet meer naar jou
Al kan ik mijn gevoelens nog niet veranderen
Waardoor ik nog steeds van je hou
 
Verwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roos

Maar ik ga mijn leven niet meer delen
Of het moet met een huisdier zijn
Ik probeerde het al met te velen
Maar het geeft alleen maar verdriet en pijn 

Verwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roosVerwelkte roos 

Maar ik doe het niet meer
Vanaf nu gaat mijn hart op slot
Echt, dit was de laatste keer
Niemand maakt mij meer kapot

One thought on “Gedicht…….van eigen hand……

Geef een reactie

