Long time no……..

 
Maar hier ben ik weer!
 
Na mijn examen begin oktober heb ik eigenlijk weinig tot niets gedaan met mijn computer!
Het begon eigenlijk al voor mijn examen: slecht slapen….dus eerst maar even wat gekocht, want ik zag de bui al hangen: zou ik totaal kapot mijn examen moeten gaan doen!
 
Na mijn examen: zo ontzettend moe en opgebrand….wilde eigenlijk alleen maar slapen!
 
 
Na dat een week/anderhalve week te hebben aangekeken heb ik maar weer wat anders gekocht: extra energie in een potje!

Je kent die reclame waarschijnlijk wel (van Supradyn Energy)…..een vrouw op een mega groot bed. Nou zo voelde ik me dus ook: dus maar even zo’n potje gehaald!
Daarna ging het langzaam aan beter. PFfff!
 
Maar toen kwamen er weer een paar triggers….tja, en dan ben ik weer "van de kaart", met alle gevolgen van dien: moe en alleen maar willen slapen, onrustig in doen en laten, huilen of in ieder geval de tranen voelen branden achter de ogen, etc. En dan ben ik kwetsbaarder dan anders! Maar ook vatbaarder dan anders!
 
Maar nu ben ik er weer: ga me weer langzaam aan mijn dag/weekschema houden….want zonder mijn "vaste/strakke" structuur komt er niet veel van alles terecht! (Alhoewel, met schema ook niet altijd!)
 
Want ondanks alles gaat het leven (en dus ook mijn huishouden en mijn studie, etc.) wel gewoon door: alleen moet ik nog wel het juiste evenwicht in mijn leven vinden!
Geef een reactie

