Borderline en Hyves

Tegenwoordig zit ik ook veel op Hyves!
 
En daar kun je je ook aanmelden bij publieke Hyves. Wat ik dan ook had gedaan. Diverse Hyves was ik aangemeld, zo ook bij diverse Hyves over Borderline. 3 Hyves in totaal.
 
Maar inmiddels heb ik mij bij deze Borderline Hyves weer afgemeld. Er zijn zoveel Hyves betreffende Borderline dat toen ik mij aanmeldde al een keuze maakte, welke wel en welke niet. Hyves waarin we worden gekenmerkt als Bordies etc. vielen gelijk al af voor mij! Of dat je alleen lid mag worden als de beheerder jou daar het accoord voor geeft!
 
En nu heb ik mij dus voor de Hyves betreffende Borderline afgemeld!
 
Waarom?
 
Ik krijg zo en zo al de kriebels als we worden aangesproken als bv. Bordies, Borderliners, etc., maar wat ik ook vreselijk vind is als het als Ziekte word gekenmerkt!
 
Pardon? Ik heb geen Ziekte….ik heb een stoornis!
 
En daarnaast ben ik een individu, net als iedereen. Met mijn eigen sterke en minder sterke kanten. En wat hebben mensen met Bordeline gemeen: met uitzondering van de Borderline? Euh, niets? Inderdaad…niets. Want we zijn allemaal individuen. En ik wens dus ook niet als zodanig in een "hokje met anderen" te worden geplaatst!
 
Het enige waar ik nog kom betreffende de Borderline is het Forum van de Stichting Borderline.
Op dit forum is het ook in categorien ingedeeld: zo kan je zelf kiezen welke categorien/verhalen je wel wilt lezen en welke niet.
 
Op een Borderline Hyve kwam ik in ene bij de krabbels een verhaal over ZM tegen! Dit kan voor de meeste mensen met Borderline dus een echte trigger zijn! Ik vind dit dus niet echt kunnen…….
 
Ik maak ook dingen mee in mijn leven….ook betreffende ZM bij medeclienten……maar ik zal deze aangrijpende verhalen niet op mijn Hyves of Space zetten…..want door dit soort verhalen kan je een ander schaden! En dat is toch niet de bedoeling?
 
Nou weet ik wel dat voor mensen met Borderline veel dingen een trigger kunnen zijn…..en je kan het dus ook niet altijd voor zijn. Maar verhalen over ZM en/of AM dat zijn voor de meeste mensen met Borderline echt triggers!
Geef een reactie

