Mijn schatje is nu een sterretje!

Op 2 augustus is mijn schatje van een katje overleden!
 
2 Jaar geleden kreeg ze al last van haar nieren maar dat was nog te overzien. Ze had toen waarden van 157 (terwijl ze maar max. 145 mocht hebben).
 
2 Maanden geleden had ze in ene waarden van 259! We zijn toen naast het dieetvoer ook medicijnen gaan geven.
Maar afgelopen dinsdag bleek dat de medicijnen niet het gewenste effect hadden gehad….de waarden waren wel iets gedaald…maar waren met 235 nog altijd te hoog.
 
Ze had geen reserves meer….haar nieren waren op!
 
De levensverwachting was lastig te bepalen: van een maand tot enkele maanden! Maar dan moesten de waarden van de nierfunctie wel zo blijven en niet verder achteruitgaan!
 
Helaas heeft het niet zo mogen zijn en heb ik haar moeten laten gaan!
 
Lieve schat: ik houd van je en ik mis je heel erg…..en zal je nooit vergeten!

Geef een reactie

