En nog meer cijfers…….

Inmiddels heb ik al weer 5 cijfers terug voor mijn huiswerk van
 
Sociale Vaardigheden

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 
Les 1 – Hoofdstuk 1 – Communicatie:               7
Les 2 – Hoofdstuk 1 – Communicatie:            8.5
Les 3- Hoofdstuk 2 – Gesprekstechniek:         9
Les 4 – Hoofdstuk 3 – Tweegesprekken:          8
Les 5 – Hoofstuk 4 – Cultuur en Vertrouwen:   8
 
 
 
Vooral het cijfer van Les 4 vind ik super!
Want ik vond dit echt een pittige opdracht, en had er niet zoveel vertouwen in dat ik het goed had gemaakt.
Dacht echt van als ik hier een 5 of 6 voor heb, dan mag ik in mijn handen knijpen…..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Geef een reactie

