Oeps…… Foutje…..

 
Ik had laatst toch een blunder…..niet te filmen!
 
Wilde de wasmachine aanzetten met donkere bovenkleding en dacht: oh…..wat ik aan heb kan er ook nog gelijk even bij!
 
Dus stop ik alles in de wasmachine en zet hem aan.

 
Ondertussen ga ik even een douche nemen……….
Eenmaal onder de douche vandaan relaliseer ik mij dat ik wat vergeten ben:
 
MIJN TELEFOON ZIT NOG IN MIJN BROEKZAK!!!!!!
 
Snel de wasmachine uit……maar ja: het leed was al geschiedt…..mijn telefoon was niet berekend op een Tsunami!
(want zo moet het toch wel voor mijn telefoontje zijn overgekomen)
 
Dus toen maar op naar de winkel om een nieuw speeltje te halen.

Geef een reactie

