Leven met Borderline: Valkuilen…..

Mijn vaste fans zullen mij wel gemist hebben: want ik heb een tijdje niets bijgevoegd op mijn space.
 
Reden: ik ben weer eens in een van mijn valkuilen gelopen.
 
Ik ben zoals al eens eerder gezegd…….een alles of niets persoontje. Een perfectioniste. Met wisselende emoties/stemmingen……
 
 
Op momenten dat ik – denk – de wereld aan te kunnen…..dan ga ik en dan ga ik door…..doe ik alles tegelijk en dan moet dat alles ook nog eens goed, snel en precies!
 
Tja…….en dat trek ik dan dus weer niet: wordt ik weer met 2 benen op de grond gegooid en ben ik mezelf weer eens kwijt. 

Moet ik eerst tot rust komen…….om daarna mezelf weer te hervinden!
 
Om dan weer rustig aan opnieuw te gaan beginnen…….beetje bij beetje, stapje voor stapje! Rustig aan…..en vooral die lat niet te hoog leggen!
 
En zo gaat het dan weer een tijdje goed…..tot ik weer in deze valkuil loop!
 
Deze IK LEG DE LAT TE HOOG VALKUIL herken ik pas als ik er met beide ogen ben in gelopen………dus pas als het te laat is!

Maar ja, tot een jaar geleden begreep ik er helemaal niets van: en nu kan ik het dus herkennen, al is het achteraf: dus……..er is HOOP!
 
En zo heb ik nog wel wat van die valkuilen: misschien daarover later meer!

Geef een reactie

