Leven met Borderline: Alvast een kleine inleiding

 
Ik ben nu 34 jaar en afgelopen zomer hebben ze Borderline Persoonlijkheids Stoornis (BPS) geconstateerd!
 
Zelf wist ik al jaren dat er "iets met mij aan de hand" was …..maar ja: wat?!
 
Nu weet ik het eindelijk wat er "met me aan de hand is", nu weet ik waarom ik zo reageer, waarom ik zo gevoelig ben, waarom ik mij niet zo snel en gemakkelijk "thuis" voel, waarom ik zo zoekende ben in en naar alles

Ik probeer nu inzicht te krijgen in de BPS, heb inmiddels 5 maanden therapie gevolgd, een deeltijdbehandeling, wat mij in ieder geval rustiger heeft gemaakt (in mijn doen en laten en in mijn hoofd) en structuur heeft gebracht.
 
Ben sinds kort ook donateur van Stichting Borderline, en zit bijna dagelijks wel even op het forum van de Stichting. Op dit forum vind ik veel herkenning…..waardoor ik me niet meer zo’n "vreemde eend in de bijt" voel!
 
Via dit blog wil ik proberen mijn gevoelens, mijn ideeen, mijn ups en down…… en alles waar BPS nog meer voor staat….van me afschrijven!
 
En zo op deze manier ook meer inzicht te krijgen in wie ik nu eigenlijk ben!
 
 
Geef een reactie

